ІДЕАЛЬНИЙ ДОСВІД КОРИСТУВАННЯ ГІБРИДНИМ АВТОМОБІЛЕМ
ДОГОВІР ТЕХНІЧНОГО ОБСЛУГОВУВАННЯ ГІБРИДНОГО АВТОМОБІЛЯ
ЕЛЕКТРОННА СЕРВІСНА КНИГА
Рекомендуємо дотримуватися плану технічного обслуговування Citroën, розробленого спеціально для вашого гібридного автомобіля Citroën: кожна операція описана з необхідною періодичністю.
Скористайтеся електронною сервісною книгою технічного обслуговування - першою 100% цифровою сервісною книгою, розробленою для вас компанією Citroën!
Вона дозволяє:.
- Дізнатися в будь-який час деталі операцій з технічного обслуговування, що проводяться в мережі Citroën.
- Знати наступний крок технічного обслуговування (тривалість/пробіг)
Ваша електронна сервісна книга буде оновлюватися кожного разу після відвідування сервісу та знаходитиметься у вашому особистому кабінеті My Citroën.
Перепродаж вашого автомобіля буде простішим: вам потрібно буде тільки показати свою електронну сервісну книгу новому покупцеві, таким чином засвідчивши хороше технічне обслуговування вашого автомобіля.
ЗОБОВ 'ЯЗАННЯ ЩОДО ОБСЛУГОВУВАННЯ ВАШОГО ГІБРИДНОГО АВТОМОБІЛЯ
СПОКІЙ ПІД ЧАС ПОЇЗДОК:
1. ГАРАНТІЯ: ваш тяговий акумулятор має гарантію 8 років або 160 000 км
2. CITROËN ASSISTANCE: пожиттєво (якщо щорічне обслуговування здійснюється в межах мережі)
3. ЕКСПЕРТНЕ ОБСЛУГОВУВАННЯ: обслуговування вашого гібридного автомобіля по всій мережі Citroën
ПІДТРИМКА ТА ЛЕГКЕ ОБСЛУГОВУВАННЯ:
4. ДОГОВІР НА ТЕХНІЧНЕ ОБСЛУГОВУВАННЯ з послугами для гібридних автомобілів
5. ГЛОБАЛЬНЕ РІШЕННЯ ДЛЯ ЗАРЯДКИ: підтримка рішення для зарядки (вибір найкращого рішення, адміністративні процедури та встановлення)
6. ДОПОМОГА З ВИРІШЕННЯМ ТРАНСПОРТНОГО ПИТАННЯ, доступна кожного разу, коли робота виконується на вашому автомобілі
7. ВАРТІСТЬ ОБСЛУГОВУВАННЯ ТА ОНЛАЙН-БРОНЮВАННЯ
ДОДАТКОВІ ПЕРЕВАГИ:
8. РЕГУЛЯРНІ ОНОВЛЕННЯ ПРОГРАМНОГО ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ: під час кожного відвідування сервісного центру, то ж ви можете скористатися останніми оновленнями
9. МИЙКА: ваш автомобіль повертається чистим після кожного візиту до сервісного центру.