ІСТОРІЯ ФУРГОНІВ CITROËN
Протягом 100 років компанія Citroën постійно розвивалася та шукала шляхи вдосконалення службових автомобілів. Відкрийте для себе колекцію деяких із найвідоміших службових автомобілів Citroën з інноваційними та креативними технологіями, революціями у виробництві та розумним дизайном.
ПЕРЕГЛЯНЬТЕ ІСТОРІЮ ФУРГОНІВ CITROËN У ВІДЕО
1947
TYPE H
З культовомий стилем, харизматичним виглядом та практичним дизайном не дивно, що Citroën Type H мав відомий успіх протягом десятиліть. Citroën Type H став першим серійним фургоном із переднім приводом і запозичив багато функцій від свого попередника Tub, зокрема розсувні бічні двері, місце для стояння в багажнику та вдосконалену кабіну.
Сучасні фургони все ще надихаються ним сьогодні, але не дивно, що вони взяли від нього дизайнерські риси, і багато з них були перетворені на модні вантажівки з їжею.
Сучасні фургони все ще надихаються ним сьогодні, але не дивно, що вони взяли від нього дизайнерські риси, і багато з них були перетворені на модні вантажівки з їжею.
АВТОБУС TYPE 23
Citroën Type 23 з 34-річною кар’єрою та 121 902 виготовленими одиницями був популярним надійним автомобілем, який зробив революцію на ринку службових автомобілів завдяки неймовірній вантажопідйомності 1500 кг.
З 1941 року Type 21 випускався з гідравлічними гальмами, що було нововведенням на той час, а в 1947 році була випущена версія у формі автобуса, яка була дуже популярною та використовувалася транспортною компанією Citroën. Цей автомобіль також увійшов в історію як останній автомобіль, виготовлений і представлений за життя Андре Сітроена.
З 1941 року Type 21 випускався з гідравлічними гальмами, що було нововведенням на той час, а в 1947 році була випущена версія у формі автобуса, яка була дуже популярною та використовувалася транспортною компанією Citroën. Цей автомобіль також увійшов в історію як останній автомобіль, виготовлений і представлений за життя Андре Сітроена.
З 1951 ДО 1996
МІНІВЕН 2CV (1951 р.)
Протягом 3 десятиліть з понад 1,2 мільйонами вироблених одиниць і різними побічними виробами, Мінівен 2CV швидко досяг статусу культового автомобіля, задовольняючи вимоги всіх.
Цей практичний, надійний і економічний фургон також став першим фургоном для доставки з переднім приводом, 2-циліндровим двигуном з повітряним охолодженням і простими, легкими технічними рішеннями.
Цей практичний, надійний і економічний фургон також став першим фургоном для доставки з переднім приводом, 2-циліндровим двигуном з повітряним охолодженням і простими, легкими технічними рішеннями.
ACADIANE (1978 р.)
Citroën Acadiane, який прийшов на зміну 2CV AK400, мав передню частину Dyane, з’єднану з багажним відділенням AK400 з піднятим рівнем даху. Це покращило аеродинаміку фургонів і споживання палива.
Citroën Acadiane був справді успішним із понад 250 000 випущеними автомобілями до 1987 року, коли його замінив C15.
Citroën Acadiane був справді успішним із понад 250 000 випущеними автомобілями до 1987 року, коли його замінив C15.
C15 (1984 р.)
Citroën C15, якого протягом понад 20 років було випущено понад 1 мільйона різних версій, став піонером нового покоління фургонів для доставки.
Вантажопідйомність до 765 кг була кращою у своєму сегменті, а об’єм, розмір і ціна зробили його ідеальним для багатьох підприємств.
Вантажопідйомність до 765 кг була кращою у своєму сегменті, а об’єм, розмір і ціна зробили його ідеальним для багатьох підприємств.
ФУРГОН BERLINGO
ПЕРШЕ ПОКОЛІННЯ (1996 р.)
Перше покоління фургона Berlingo визначило сегмент легких фургонів, зосередившись на дизайні та комфорті. Цей автомобіль пропонував інтегрований об’єм вантажу, вперше для фургонів доставки, і створив новий сектор на автомобільному ринку з Berlingo Multispace, першим автомобілем у сегменті активного відпочинку.
ДРУГЕ ПОКОЛІННЯ (2008 р.)
Друге покоління Berlingo пішло по стопах першого, приносячи на ринок нові ідеї та інновації. Berlingo другого покоління міг вмістити 2 європіддони ззаду та став першим міні-фургоном із 3 регульованими передніми сидіннями, що довело його універсальність і можливість адаптації до потреб професіоналів.
ТРЕТЄ ПОКОЛІННЯ (2018 р.)
Фургон Citroën Berlingo був продовжений у своєму третьому поколінні, який представив багато нових функцій і встановив новий стандарт щодо стилю, обладнання та модульної практичності. Оснащений 20 системами допомоги при водінні та 4 підключеними технологіями, фургон Berlingo забезпечує безпечне та спокійне водіння.